Hlavní nabídka
Nabídka

FLOORGUM TYRE MONO

Jednosložkový víceúčelový syntetický nátěr vhodný k přepravě vozidla.

Jednosložková akrylová barva na vodní bázi pro syntetické povrchy na přepravu vozidel. Pneumatika Floorgum Tire Mono je vyrobena z inovativních pryskyřic, aby se získala vrstva s nízkou tloušťkou, která se snadno nanáší, protiskluzové vlastnosti a vysokou odolnost proti oděru. Vhodný pro vnitřní i venkovní prostředí. V kombinaci s tekutými hydroizolačními výrobky může být použit jako ochranný povlak, díky čemuž je povrch vhodný k přepravě vozidla; nebo jako alternativa k tradičním asfaltovým povrchem nebo k jiným podobným nátěrem. Výrobek se vyznačuje vynikající odolností proti opotřebení, povětrnostním vlivům, UV záření, stagnaci vody. Vhodný na přímý kontakt s látkami, jako jsou oleje, paliva a smog.

CENA s DPH za 1 kg - 182,00 Kč (balení 20 kg)

VÝHODY:
• Jednoduchá a rychlá aplikace
• Vysoká odolnost vůči povětrnostním vlivům, UV záření a solím
• Vhodné pro vozidla
• Nezežloutne 
• Lze jej aplikovat i v zimním období (až do + 5 °C)
Lze jej použít pro konečnou úpravu hydroizolačního systému na bázi syntetických pryskyřic 
• Bez rozpouštědel

VÝTĚŽNOST:
1,0 kg/m² pro 2 vrstvy.


BARVA:
Šedá, červená, zelená.
Na požádání je možné vyrobit vlastní barvy.

  

Šedá            

Červená         

Zelená

BALENÍ:
20 kg plastový kbelík

CHARAKTERISTIKA:

  • Vzhled:Tekutý
  • Komponenty: jednosložkové
  • Velikost zrna: 0,06 - 0,1 mm
  • Test povětrnostních vlivů: 1000 hodin bez evidentních odchylek
  • Odolnost proti oděru (Taber suchý test-1 000 otáček s rotací CS-10): 0,1381% Erodování materiálu
  • Odolnost proti oděru (Taber test za mokra-1 000 otáček s rotací CS-10): 1,0750% Erodování materiálu
  • Odtržení-adheze na Acriflex Fybro:> 7 MPa
  • Přilnavostpřímým tahem: 0,56 N / mm²
  • Reakcena oheň: třída B - s2, d0

OBLAST APLIKACE:
Výrobek je vhodný pro pokrytí prostorů příjezdových komunikací, které jsou podrobeny dokonce i těžkému převozu vozidel, jako například:
• garáž;
• parkovací plochy;
• dlažbu;
• betonové podlahy.
Může být použit jako ochranný nátěr v kombinaci s tekutou hydroizolací (WATstop), díky čemuž je povrch vhodný pro přepravu vozidla nebo jako alternativa k tradičním asfaltovým povrchem nebo jiným povlakem pro příjezdové cesty. Floorgum Tire Mono lze nanášet na beton s příslušným základním nátěrem nebo na asfaltové povrchy s použitím SBS-bond základního nátěru. Může být použit uvnitř i venku.



PŘÍPRAVA PODKLADU:
• Podklad musí být úplně vytvrzený, dostatečně suchý a odolný
• V přítomnosti nového realizovaného cementového potěru musí být tento dostatečně suchý a vytvrzený.
• Povrch musí být důkladně čistý, dobře zpevněný, bez nečistot nebo oddělitelných částí a dokonale vyrovnaný.
• Odstraňte prach, tuky a oleje.
Pokud je povrch dobře vyrovnaný, doporučuje se ho brousit a odstranit tak všechen prach a použít WATstop jako základní nátěr (pokrytí 1,0 kg / m2 - viz produkt)
• Teplota podkladu musí být mezi + 5 °C a + 35 °C.
V případě aplikace na podklad s narůstajícími vlhkostí vytvořte vhodnou parotěsnou bariéru WATstop. 

SKLADOVÁNÍ:
Výrobek uchovávejte v originálních nádobách dokonale uzavřených, na dobře větraných místech, mimo slunečního světla a mrazu při teplotách mezi +5 °C a + 35 °C. Doba skladování: 12 měsíců.

MÍCHÁNÍ:
Produkt je jednosložkový, připraven k použití. Zřeďte s maximálně 10% vody. Před aplikací promíchejte produkt na 3-5 minut pomocí míchače při nízké rychlosti. Předtím, než začnete s přípravou výrobku, promíchejte s míchačkou na vrtačce.
Voda uvedena na obalu je orientační. Je možné získat více nebo méně kapalnou směs v závislosti na aplikaci. Nepřidávejte k výrobku protimrazové produkty, cement nebo agregáty.

APLIKACE:
1. Naneste základní nátěr SBS-bond (vydatnost 0,1 kg / m2, viz produkt).
2. Floorgum Tire Mono naneste válečkem nebo rozprašovačem ve dvou vrstvách ve správném výtěžku. Pro lepší výsledek a homogennější povlak se doporučuje vrstvy překřížit.


APLIKACE NA BETON:
1. Spoje musí být utěsněny pomocí Diaseal Strong (viz produkt).
2. Naneste vrstvu základního nátěru Vapostop (viz produkt)
3. Naneste první nátěr WATstop (viz produkt), vložte geotextilii Polites TNT (viz produkt) a naneste druhý nátěr WATstop na celkový výnos 1,0 kg / m2 na dvě vrstvy.
4. Jakmile se zpracuje podklad a spoje se utěsní, vodotěsně vertikální spoje ošetřete Safety Joint Roll (viz produkt).
5. Po úplném zaschnutí naneste Floorgum Tire Mono válečkem, štětcem nebo rozprašovačem ve dvou vrstvách se správným výnosem.

DOBA SCHNUTÍ:
Při 20 °C a 40% relativní vlhkosti produktu je doba sušení 4 hodiny, pochůzná po 12 hodinách a po 4 dnech se stane příjezdovou cestou.
• Doba sušení je ovlivněn relativní vlhkostí a teplotou a může se výrazně měnit.

UPOZORNĚNÍ:
• Neaplikujte při teplotách nižších než + 5 °C nebo vyšších než + 35 °C.
• Během letní sezóny aplikujte produkt v chladnějších denních hodinách.
• Neaplikujte při bezprostřední hrozbě deště nebo mrazu v případě silné mlhy nebo relativní vlhkosti vyšší než 70%.
• Je velmi důležité, aby se na potěru vytvořily pravidelné dilatační spoje, aby se zabránilo vzniku trhlin v nátěru.
• V případě plochých ploch vytvořte šikmý potěr, který umožní správný tok vody.

ČIŠTĚNÍ:
Použité nářadí omyjte vodou.

BEZPEČNOST:
Vždy používejte osobní ochranné prostředky při manipulaci a dodržujte bezpečnostní předpisy.


Zobrazení barevnosti na monitoru nebo jiném zobrazovacím zařízení nemusí odpovídat barvě a odstínu skutečného produktu.


Objednávat můžete e-mailem na obchod@stavebniraj.cz nebo pomocí objednávkového formuláře. Zboží si můžete osobně odebrat v Bořitově v sídle společnosti, nebo Vám ho dovezeme naší dopravou, případně zašleme přepravní službou, po celé ČR i SR. Cenu za dopravu Vám sdělíme při objednání, podle místa dodání a váhy dodávaného zboží.


Naše nabídka také na:

www.stavebniraj.cz | www.interieroveobklady.cz | www.fasadniobklad.cz | www.plastove-palubky-obklady.cz | www.ohebnekamenneobklady.cz | www.plastoveplotylevne.cz | www.korkovefasady.cz



Dokumenty


Foto


Potřebujete poradit?

Miriam Purašová

Obchodní ředitelka

Jiří Dosedla

Odbyt, logistika